Vi sælger Nordkysten!

Udsholt Strand - VEJBY STRAND - RÅGELEJE - SMIDSTRUP STRAND - Blistrup - GILLELEJE - Græsted

KONTAKT OS PÅ 48 71 61 00 - bk-bolig@bk-bolig.dk

Adresse:
BK-Bolig - Bergerud & Krog
v/Bertel Krog & Morten Bergerud
Udsholt Strandvej 141
Udsholt Strand
DK-3230

Vores åbningstider er:
Mandag - torsdag    :   9 - 17
Fredag                      :   Lukket
Lørdag                      :   10 - 14
Søndag                     :   10 - 15

Ring 4871 6100 for aftale om en helt uforbindende salgsvurdering af din bolig og du får efterfølgende tilsendt et meget specifikt salgsbudget.

Du er selvfølgelig også velkommen til at sende en E-mail til os: bk-bolig@bk-bolig.dk

Os du møder i forretningen:

Indehaver og ejendomsmægler, MDE

Indehaver

Bertel Krog

Indehaver og ejendomsmægler, MDE

Indehaver

Morten Bergerud

Salg & koordinering.

Salg & koordinering

Greif Hansen

Samarbejdsaftaler:
Willis Forsikring
Dansk Boligforsikring

Der modtages provision, vederlag, rabat for fremskaffelse af/henvisning til:
Willis Forsikring og Dansk Boligforsikring

Kontakt os for yderligere oplysninger om provision, vederlagets eller rabattens størrelse.

Virksomheden har tegnet ansvarsforsikring og garantistillelse hos HDI Danmark. Forsikringen dækker kun formidling af ejendomme beliggende i Danmark, som foretages fra kontorer beliggende i Europa.
Virksomheden og de ansatte ejendomsmæglere i virksomheden er medlemmer af Dansk Ejendomsmæglerforening, www.de.dk.
Ejendomsmæglerlovgivningen er underlagt Erhversstyrelsen, se www.erhvervsstyrelsen.dk.